Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

huurwoning gezocht in Bodegreven

  • M. van Eijk

    Wij (vrouw van 20 jaar en man van 25 jaar) zijn op zoek naar een leuke plek in Bodegraven of omgeving om samen te gaan wonen. Het hoeft niet groot te zijn, minimaal een 2 kamer woning (woonkamer en aparte slaapkamer).

    Op dit moment zijn wij beide woonachtig in Bodegraven, beide nog thuis bij onze ouders. Ik werk als vrachtwagenchauffeur bij schutter transport in Noorden en mijn vriendin werkt bij de c1000 en doet de opleiding SPW.

    Als iemand iets heeft of een tip over een woning hoor ik het graag.

  • HA-vastgoed.nl

    www.ha-vastgoed.nl heeft op dit moment een leuk penthouse in Bodegraven te huur. Kijk voor meer informatie de website met een beschrijving van het appartement.

    Mvg,

    HA-vastgoed B.V.

  • S. Tielen

    Goedendag,

    U schrijft dat u een penthouse te huur heeft in Bodegraven, maar als ik bij jullie op de website ga kijken staat deze alleen maar te koop. Zou u mij kunnen vertellen wat de huurprijs is? En is deze incl. gas water en licht

    Vriendelijke groet,

    S. Tielen

  • pieter wesselse

    beste heer/mevrouw,

    Ik ben op zoek naar een huurwoning/ (klein) appartement in Bodegraven per augustus/september 2009.

    Wellicht kunt u mij van dienst zijn?

    vriendelijke groet,

    Pieter Wesselse

  • Meindert Vos

    Hallo Pieter,

    Heb je contactgegevens?

    Groet,

    mjv.